Heinola käynnistämässä laajan markkinointikampanjan

Published by kari@k-systems.fi on

Heinolan kaupunki aloittaa tällä viikolla laajan asukasmarkkinointikampanjan, jolla korostetaan ennen kaikkea laadukasta elämää ja sujuvaa arkea Heinolassa. Kampanjan näkyvin osa on mainosvideo, joka on toteutettu yhdessä piirrosvideofirma Tussitaikureiden kanssa. Tussitaikureiden kanssa toteutettiin myös paljon huomiota saanut videomainos loppuvuodesta 2020. Elinvoimajohtaja Heikki Mäkilän mukaan tuolloin toteutettu video saavutti laajalti huomiota. 

– Ensimmäisestä videosta saamamme palaute oli positiivista ja sen huomioarvo oli suuri. Tämän johdosta saman tyylistä mainosta käytämme nytkin, mutta viesti on entistä konkreettisempi, Mäkilä kertoo.

Kampanjalla halutaan kertoa Mäkilän mukaan ennen kaikkea laadukkaasta elämästä Heinolassa.
– Haluamme tuoda esiin erityisesti lapsiperheen arjen helppoutta Heinolassa ja Heinolaa vaihtoehtona ruuhka-Suomessa asuville. Kiinnitämme huomiota Heinolan vahvuuksiin, erityisesti toimivaan arkeen, Mäkilä toteaa.

Videota käytetään yhtenä osana Sinitaipaleen tonttihuutokaupan kampanjoinnissa, joka tulee näkymään niin digitaalisessa ja sosiaalisessa mediassa, printtimediassa kuin televisiossakin.
– Kampanjointia jatketaan huutokaupan jälkeen Sinitaipaleen kiinteähintaisten tonttien myynnissä, sekä ylipäätään asukasmarkkinoinnissa laajemmin, Mäkilä toteaa.

Tutustu huutokauppaan tästä linkistä

Sinitaipaleen tonttien huutokauppa 13.5.-5.6.

 

Lisätiedot:
Heikki Mäkilä, elinvoimajohtaja
044 769 4141
heikki.makila (a) heinola.fi

Categories: AsukkaatYleinen

%d bloggaajaa tykkää tästä: